OVIKTIGA SAKER OM JULIA


jag tar nästan alltid väskan med mig vart jag än går
jag blir oftast på dåligt humör när det regnar
mitt liv känns perfekt med allt, speciellt med att simningen har börjat nu!
den där bilden tog jag imorse, har börjat använda mittbena nu.. vet inte vad jag ska tycka om det? men jag provar det ett tag
jag ger stor kärlek till min onepiece som jag inte vet vad jag skulle göra utan den, helt underbar!
när jag blir stor vill jag flytta till new york
jag blir så himla irriterad på vissa som ska skriva statusar på facebook typ varje kvart..
jag saknar min iphone, två veckor kvar.. varför ska jag alltid vara så klantig?
jag har ett skåp fyllt med tre lådor med godis, som fifty-fifty klubbor, frukt klubbor och bonbons. Men jag äter dom typ aldrig, haha..
jag ska till usa i december
jag älskar när man ser att man har nya frågor på blogresponse!
ibland är jag ganska blyg när jag träffar folk för första gången, men när man väl känner mig så är jag crazy och så, haha
just nu sitter jag och äter ett äpple
jag kommer knappt på nå mer..

Kommentarer
Postat av: Sandra

följas på bloglovin? :D

2011-09-12 @ 21:46:36
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0