HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN


denna film såg jag och maria igår kväll, en himlarns bra film! fick också släppa några tårar med jämna mellanrum.
hej! har inte sovit så bra inatt, drömt massa hemska drömmar och knappt sovit något, men det är så jag fungerar när jag är sjuk, vilket är jäkligt störande! så jag somnade djupt kring 5 tiden, och sen sov jag till klockan ett. Och Maria har fått vara vaken själv flera timmar, känner mig som en bra vän när man vaknar och får höra sånt, haha..
Idag blir det bara att vi tar det lugnt och jag ska försöka bli frisk till imorgon då vi sticker till rågraven med härliga klassen! vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: krisse

håller med, filmen e sjukt bra!

2011-09-05 @ 10:54:33
URL: http://krristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0