HEMMA


bild från förra året.
hej på er, haft det bra dom senaste 24 timmarna? själv har jag haft det toppen med klassen i rågraven med mycket skrik, skratt, badande och massa roliga stunder. bilder från det får ni senare, för nu har jag ganska brottom känner jag.
Nu har jag nyss kommit hem, har sovit cirkus 4 timmar, och ska bara duscha och fixa mig, sedan ska jag in mot stan för att träffa lite folk, min hals har skrikits ihjäl i bastun igår, hade skriktävling, och jag är ju känd för mitt bjällskrik, så min hals mår inte alls nå bra nu.. Men det får man väl leva med!
Nä ni, nu ska jag gå och duscha, bye!

Kommentarer
Postat av: fredrika lindmark

puss och aa ditt skrik det är som ljuv musik i öronen

2011-09-06 @ 15:15:15
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0