GÄSTBLOGGGG

ผู้อ่านที่รักจูเลียตของ
สำหรับบรรดาของคุณที่ไม่ทราบว่ามันเป็นจูเลียเพื่อนที่ดีที่สุดของเธอเป็นสิ่งที่ดีดังนั้นวิธีการที่
/ เพื่อนที่ดีที่สุดของคุณ <3


För er som inte förstod det där, (vilket jag inte heller gjorde) så kan ni läsa här under som filip skrev till mig som jag var tvungen att översätta på google translate, gulligt! dock blev det inte helt rätt, men jaja


Läsare kärlek till Julia.
För er som inte vet vad det är Julias bästa vän, hon är så bra på det sättet.
/ Din bästa vän <3.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ JULIA JAG SKREV INTE SÅ, JAG SKREV.

"Hej alla julias kära läsare, Julia är min bästa vän, hon är bara bäst helt enkelt"

2011-09-10 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0