ALL THE PEOPLE TONIGHT RAISE YOUR HANDS IN THE SKY


det har varit en bra söndag, var först med joona, maria. Sen maria och Markus. Och sedan for jag vidare mot moa och var med henne och louise. Mycket trevligt med härliga människor! sen räknas ju också dom jag var med i morse som ellen, hanna, amelia och felicia.
Nu har jag precis renbäddat, dammsugigt och dammtorkat. Mina två rum ser mycket fräschare och ljusare ut! Fick panik då jag gick in i ena rummet när det såg ut som det gjorde, så jag greppade tag i dammsugaren och fixade det, puh så skönt när det är gjort!

Ps. svar på kommentar: det heter retrocamera, och det går att ladda ner på android market!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lust att göra ett bloglovin byte?:) kramar

2011-09-11 @ 19:03:40
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0