When you lose something you can't replace



en tjej som inte kan le normalt med bedövning i halva munnen.

hej! det gick bara bra hos tandläkaren, trodde det skulle vara värre, men dom gjorde nå i roten och gjorde rent och sånt skit, och jag fick typ ta fem olika bedövnings sprutor, så inte undra på att bedövningen aldrig släpper!
nu ska vi sluta snacka tandläkare här, det är bara äckligt.

jag kunde gå på skolan iallafall, fick tillbaka no provet, blev ändå riktigt nöjd efter allt jag har pluggat!
sen var det bara vanliga lektioner, det blir ingen träning för mig idag för det sket sig, men istället tar jag och bakar en kladdkaka, haha tjockt..
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0