thumbs up

titta bara mina kommande veckor så fattar ni vad jag längtar!


vecka 20: fredag-söndag: far till stockholm, till stockholms gruppen (modellagenturen), gröna lund, linnea kanske följer!
vecka 21-22: torsdag - torsdag: far till turkiet med maria! (bilden där uppe är en bild från hotellet vi ska bo på)
vecka 22: fredag - söndag: bara ta det lugnt tror jag, eller nå!
vecka 23: torsdag 9 juni: skolavsluning!

SOMMARLOV!

vad tycker ni om mina kommande veckor? jag tycker dom ser rätt så bra ut!



Kommentarer
Postat av: Stina

sv; ellerinte, dom andra bilderna är mycket fina!

ååååh, härligt det ser ut in Tuuurkland :D

2011-05-15 @ 21:48:13
URL: http://bananboegstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0