tell me what's next



yää, kom hem från staden nyss, har varit där med maria och träffade också några där. nu ska jag bara städa lite till, haha jag har typ skrivit det i tre eller fyra dagar nu, men sån är jag, jag börjar med en sak men det blir typ aldrig klart, hehe.
haha sen har jag också märkt att på alla bilder från samma dag har jag typ bytt tröja trehundra gånger, men ja dom är ändå tagna idag, men jag har tydligen bytt tröja ganska mycket dom här dagarna, inte likt mig. eller ja ni kanske fattar vad jag menar? jag brukar ju byta tröja varje dag men inte flera gånger per dag.

sen har jag fått en söt kommentar från en tjej som skrev att hon ville se alla mina converse och mitt rum, klart det går att fixa, men just nu hinner jag inte men om någon dag eller så kan jag försöka fixa det! jag blir superglad när folk kommenterar och frågar och sånt, man blir glad av sånt!

okej nu blev det mycket text. ska sluta med sånt men ibland vill man bara skriva av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0