take me back to the start



detta har jag på mig ikväll, och några ringar och kanske några andra örhängen, snart ska vi fara in mot alanya för att äta och shoppa lite till!

sen fick jag också en kommentar igår: är du och din kompis själva i turkiet? :) fin blogg du har :)
svar: nej, våra mammor är med, vi brukar fara utomlands vi fyra varje år, men förra året blev det inte. men för tre år sedan var vi på kreta, för två år sedan i turkiet i belek och nu är vi här utan för alanya. och tack så mycket! tyvärr verkade ju inte du ha någon blogg så jag kan ju inte säga detsamma, men det värmer verkligen när ni kommenterar så fina saker! hoppas du fick svar på din fråga!

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en ny tävling å min blogg där du kan vinna produkter från Nivea.

Delta gärna=)



http://www.lovemercury.se/?p=3294

2011-05-31 @ 20:30:19
URL: http://www.lovemercury.se/?p=3294

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0