lalalala



tar och fortsätter städa rummet nu som jag började på igår men aldrig kom någon vart.

sen har jag också kommit på att jag vill veta om det är någon som är duktig och snäll som vill göra en design och header till mig? själv är jag då usel på det, och nu är det nå fel på min desig när man ska kommentera så är det något hus som kommer upp att man ska klicka på när man ska till starsidan igen, och nå mer var det också.
men kommentera det här inlägget om det är någon som vill göra det till mig!

Kommentarer
Postat av: Elvira

tjenixen, kan fika din blogg om du vill : )

2011-05-03 @ 19:05:59
Postat av: elin jonsson

jag kan! (a) :)

2011-05-04 @ 17:00:49
URL: http://eelinjonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0