jag snurrar och tänker på dig




såååååååhär sur är jag just nu.
♦ det regnar ute
♦ jag får inte upp mitt nagellack, har fått använda tång och allt, nä det vill ändå inte öppna
♦ mitt rum är inte alls vackert nu, kläder typ överallt
♦ mitt hår ser ut som bajs
♦ min ena item klocka har gått sönder
♦ jag har är hungrig
♦ jag behöver fixa lite saker på min blogg, men ids aldrig
♦ det är lösenord på min blogg, måste fixas men jag orkar inte det heller, någon som vill hjälpa en sur? nej säkert inte

nu kommer jag inte på nå mer dåliga saker, men ni kanske fattar att jag är ganska sur nu iallafall? ja det fattar ni.
nu ska jag fortsätta försöka få upp mitt nagellack så jag kan måla det på mina ringar, nu undrar några vad jag snackar om?
men man ska tydligen göra det så får man inte missfärgade ringar, för jag får typ blåa fingrar när jag har haft ringar en dag. så nu ska jag måla, om jag får upp nagellacket någongång..

Kommentarer
Postat av: johanna

JAG HAR OCKSÅ ETT SÅNT DÄR NAGELELALALCK SOM INTE VILL ÖPPNA SIG, SÅ JÄÄÄVLA IRRITERANDE!!!!!

TAGGA TILL IMORGON BULLIS OCKSÅ :-DDDDDDD::-D

2011-05-06 @ 14:35:42
URL: http://joochhanna.blogg.se/
Postat av: vendela - fotoblogg

jag brukar känna exakt likadant som du! man är så jäkla irriterad så man bara vill skrika.

2011-05-06 @ 15:41:04
URL: http://vvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0