jag glider



söt häst <3<33<3<3<3 eller?
en bild som jag tog typ på påsklovet eller nå, från min balkong.

jag blir så sur alltså! har suttit och drygat till typ alla på facebook och sen suttit och gjort en bild av flera julior, sen när man ska ladda upp den så går det inte?!
varit så förbannad det bara går att bli, ni kanske fattar när ni läst mitt förra inlägg, sen fick jag söta kommentarer i det inlägget också att dom också brukar känna så att man bara vill skrika och det! trodde typ att det var jag som var konstig, men icke sa nicke!
nu har jag iallafall blivit lite gladare av lite mat i magen och nu skiner solen faktiskt lite också!
så nu har jag bestämt mig för att inte göra nå mer emo inlägg, låter det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0