I'm on the edge to fall down



saknar denna tjej!


hej! dagen har bara gått bra idag, hade cooper, gick bättre än vad jag förväntade mig efter att jag inte har tränat simning på länge och är fortfarande lite hängig. men jag blev ändå rätt så nöjd, 12:35 blev min tid. hade 12:07 förra hösten, men jag förväntade mig ändå inte att det skulle gå nå vidare bra den här gången.
ikväll ska jag bara ta det lugnt, blir kanske att packa lite, men nu vet vi ju inte om vi kan fara till turkiet på torsdag för det har ju kommit ett nytt askmoln så om vi inte kan åka blir jag jävligt förbannad!
men jag bloggar mer sen, puss

Kommentarer
Postat av: sara

Golf? Spelar du golf? Okej, inte så mycket planerat! :)

2011-05-24 @ 16:58:52
URL: http://photobloggn.blogg.se/
Postat av: Louise

MEN FYFAN JULIA, HAHAHHAH! Saknar dig med! ;*

2011-05-24 @ 17:39:11
URL: http://louiseristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0