haha gammalt inlägg

hahaha this post was like some moths ago, but i still love him! 1/11 2010 was when hi put that ↓ on my wall on facebook.
(hela inlägget är gammalt, det som står under bilden också)



oj oj oj, kommer ihåg när jag fick det här första november tvåtusentio. fattar ni hur igasen jag blev?!
fick ju svårt att andas och hoppade omkring i rummet som en galning!
och då skrev jag med han i privata meddelanden på facebook, och jag trodde jag skulle svimma! tänk er själv: ni har gillat en person som är lite "känd" iallafall, (han är ju inte så känd men aa ni fattar?) och ni har gillat han ganska länge och kollat på bilder på han helatiden och ja, och sen att få kontakt med han! ;o hur sjukt är inte det?!
och jag har ju fortfarande kontakt med honom och jag är nu med i en tävling, och jag är en av typ 4 stycken som är med i final för att kunna se han i webbcam och chatta med honom på msn!
och ja, jag vet att det är han, för vissa tjejer har ju fått se han i webbcam och då skriver dom typ; "omg, jag har pratat med dig i telefon!"
typ sånna saker!
love you christian beadles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0