finns det en så finns det flera

hej alla snyggga! statistiken har höjts och jag gillar det!
dagen har bara rullat på som vanligt, eller nä inte dom sista lektionerna, då hade vi något roligt med nå, aa jag orkar inte förklara som ni kanske märker.
sen efter skolan for jag och några och kollade lite forboll på björknäs, sen for vi till max och svepte lite mjukglass, tjockt.
sen for jag till maria och var där ett tag och sedan for vi ut och cyklade lite hit och dit och hittade lite tak att sitta på och mysa i solen och drömde oss bort till sommarlov.


yää, har börjat använda mina vita converse också, intressant. ja så var det ja

nu hade jag tänkt att titta lite på tv och bara ta det lugnt resten av kvällen, sounds good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0