one



en bild från går.


hej! har typ fått för mig att jag har bloggat idag, men nej det har jag ju inte, så nu får jag ju skuld känslor, men aja jag är på resa så då ska man ju inte behöva tänka på att blogga, men bloggen har blivit som en del av mitt liv nu känns det som för allt jag tar kort på tänker jag på att det ska upp på bloggen, sen när jag lyssnar på låtar så tänker jag alltid på rubriker till bloggen osv. haha knäppt, jag vet.

idag har vi iallafall varit vid poolen och stranden och legat och solat och badat och sånt, sen ikväll har vi varit och blivit fotograferade, som vi tänkte köpa bilder senare, tyvärr kunde dom inte sätta in bilderna på ett usb minne så jag kan inte ladda upp dom på bloggen, men jag kan väl försöka ta någon bild på hela saken med systamkameran eller något liknande.
okej nu blev det mycket skrivande, men jag behövde skriva av mig. hoppas ni orkade läsa allt. hörs imorgon snyggon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0