2 timmar



typ tjejen som är duktig på att taima (stavas?) på att ta bilder eller vad säger ni?
har pratat med linnea i två timmar nu, men dom sista minutrarna pratade vi inte så mycket för hon gjorde läxor samtidigt som hon pratade med mig, haha sötis.
men nu skulle hon gå coh äta så hon kunde inte prata nå mer. aja jag slår på lite musik och tar det lugnt resten av kvällen, låter ändå rätt bra!

kan bara säga att jag saknar att simma så det gör ont ibland, våra simträningar har slutat, eller det var vi som sa att vi inte ville träna nå mer den här sesongen för ingen av oss var särskilt sugna på att simma då, men jag ska nog ta med mig linnea någon dag och fara och simma lite ändå! känns som att det verkligen behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0