sanningar om mig

TIDSINSTÄLLT FRÅN TURKIET, FAST NU VET JAG INTE NÄR DET KOMMER UPP. TIDSINSTÄLLNINGEN HAR DAMP JUST NU. SÅ DET KANSKE KOMMER UPP DEN 5:E ELLER NÅGOT.
- jag har en plast tand, eftersom att jag sprang in i en studsmatta när jag var sju år, och ska nog få operera båda mina framtänder till nya med skruvar i, när jag blir 18.
- jag älskar diva butiken, jag köper nästan alltid något plagg av cheap monday eller liknande
- jag är singel
- jag går i golf och har golfat sen jag var 2 år, men har inte sängt mitt handicap.
- jag har aldrig färgat eller slingat eller tonat mitt hår
- min pappa dog i cancer för fyra år sedan.
- när jag var liten hade jag en egen cross och hoppade omkring några mil, då var man modig iallafall.
- jag vågar knappt vara själv hemma, men om jag skulle bott i en storstad mitt i stan så skulle det inte vara några problem!
- jag älskar att shoppa!
- jag försöker få magrutor
- jag packar alltid för mycket saker när jag bara ska vara borta en dag?
- jag älskar välling!
- jag hatar när folk ljuger
- jag älskar min familj
- jag har aldrig brutit något, (förutom min tand) bara fått ur led min armbåge när jag var 5
- jag hatar när man ska blogga och man vet inte vad man ska skriva
- jag mår bäst när jag är i storstäder med massa folk!
- jag gillar att åka slalom och ett måste enligt mig är att ha snygga skid kläder! (asså jag menar att jag måste ha det, jag bryr mig inte om mina kompisar inte har det!)
- jag är besatt av christian beadles!
- när jag pratar i telefon så går jag alltid omkring och pratar
- endel tycker att jag äter snabbt
- jag sover alltid med sockar, (jag tar ju nya som är rena!)
- jag älskar att sticka ut och jogga då man är arg och får släppa ut allt.
- min mobil är mitt liv och jag tar med mig den vart jag än går
- jag saknar två personer just nu!
- jag har två syskon som är världens bästa
- jag är faster åt min brors barn
- jag älskar att ha bra statistik på bloggen
- jag älskar lösnaglar, och hade kunnat ha det helatiden, men gärna sånna som man gör med gele som sitter fast länge!
- jag vill färga mitt hår, men vågar inte!
- jag vill ha en vattenskoter
- jag kan vindsurfa
- jag älskar våren då det är bra väder!
- jag bor i ett ganska stort hus med 900 kvadrat, vet inte om det är stort, men kanske?
- jag har axelproblem
- jag har världens bästa släkt
- jag älskar adidas märket, och har 7 adidas koftor
- jag har alltid två vita linnen om jag ska ha vita linnen
- jag har 22 vita linnen, haha desperat som räknar dom
- när jag köper kläder, köper jag oftast flera saker av varje
- jag har spelat handboll i sammanlagt i fyra år men slutat nu.
- jag är allergisk mot katter och hästar
- jag har bott i samma hus hela mitt liv

HAHAHA ett tidsinställt inlägg som jag skrev hemma i sverige för någon månad sedan som jag hittade nu. men nu fick ni iallafall lite fakta om mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka saknar du?

2011-06-05 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0