simningen


ååh vad jag saknar simningen just nu! har suttit och kollat igenom min blogg från november 2009, kan ju säga att jag har utvecklats rätt så mycket i mitt skrivande, kan inte fatta att jag skrev så förut med typ hundra hjärtan och det.. aja tur att jag inte gör det nudå!
men iallafall har jag kollat igenom och har läst rätt så många inlägg med att jag har varit på simtävlingar och jag har också skrivit upp mina tider på nästan alla grenar jag har simmat, så det är rätt så bra att ha en blogg så man vet vad man har för tider!

den som orkade läsa igenom det här får en kaka eller något, inte alls intressant inlägg men jag ville bara skriva av mig lite, puss


Kommentarer
Postat av: vilma

HAHAHA jävlar vad hjärtan jullis på arkivet 2009 :) puss <33

2011-06-21 @ 12:21:35
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0