nu är du min



denna skönhet fick jag i födelsedagspresent, är kär i den!
haha känslan av när jag var med och köpte den igår och när man står där och känner han som säljer den som säger "haha bortskämda unge, du var ju nyss här och fick en xperia" haha men jag har faktiskt betalat lite av den själv och kommer sommarjobba rätt så mycket i sommar. och sen när man går ut ur affären en lärare på skolan "en fin telefon det där, grattis i förskott och ha en bra födelsedag" haha det gjorde helt klart min dag, sen dess har jag gått omkring med ett leende på läpparna.

börjar öka på min apple samlig lite nu, så nu har jag en ipod touch, macbook, ipod nano, och min nya vackra iPhone 4. tack mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: elin jonsson :-D

AAAAAAAVIS!

2011-06-14 @ 15:36:34
URL: http://eelinjonssonn.blogg.se/
Postat av: Marcus

:(

2011-06-15 @ 02:05:46
URL: http://Http://Marcushedmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0