måndag





HAHAHHAHA emelie som kör funny bunny med sju mushmallows (stavningen orkar jag inte bry mig i) i munnen?!?!





har varit mycket bra kväll och natt med linnea, vanessa, joona, olivia, lovisa och sen var stina L och emelie där på kvällen också!
har inte precis sovit nå mycket, varit vaken till klockan åtta på morgonen och sedan sovit en halv timme ungefär.
så är rätt så trött just nu, och nu har jag också skickat ut inbjudnings kort via facebook till dom flesta av mina vänner. så vi blir ungefär 14 stycken, ska bjuda brönjabarnen senare någon dag för annars blir vi ungefär 20 pers som sover här och det känns lite för mycket, men kul ska det bli iallafall! hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Stina

hahahah snyggemelie! (y' <3

2011-06-13 @ 14:49:50
URL: http://bananboegstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0