wakeboard





precis hemkommen efter en underbar dag i min farbrors stuga med sol och väldigt varmt.
Fick också prova för första gången att åka wakeboard, tror aldrig jag har gjort något roligare! Ibörjan låg jag mest bara i vattnet, men sen stod jag upp och åkte i världens fart efter båten på brädan, något jag tipsar starkt om!
Dock fick man väldigt ont i underarmarna efter ca 25 minuters åkande, så nu har jag träningsvärk så det smäller om det. Och imorgon är det ju golftävling och jag kan knappt greppa klubban pga av mina träningsvärk.. Så vi får se hur det går! alltså kommer jag gå fem timmar i streck på banan imorgon, så då kan ni ju räkna ut själva att bloggen kommer vara lite off, men det gör nog inget. Hörs imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0