visste ni att..


- jag är ganska blyg när jag träffar folk för första gången
- jag älskar sommaren, svårt att gissa va?
- jag är nervös över att börja åttan
- jag är mörkrädd, och vågar knappt vara ensam hemma
- jag är inte alls bra på det här men försöker komma på fler saker..
- våran hund chessie har vi döpt efter att när jag var liten spelade jag och pappa alltid shack, då kom pappa på att hon skulle heta shack på engelska, sen la vi till ie som uttalas med bara i, så då blev det chessie som är den bästa som finns.
- jag klarar inte att titta mig själv i spegeln när jag är ofixad, inte en vacker syn..
- det värsta som finns är att vara magsjuk tror jag
- jag vill vara vältränad
- jag saknar simningen nå enormt mycket
- min kondis är inte den bästa nu över sommaren, hehe
- jag älskar att sjunga men är usel på det..
- på radion nu i bilen är det låten kärlekens tunga, vilket jag tycker nöts ut allt för mycket av rix fm..
- jag är modell kan man säga, för stockholmsgruppen.
- batteriet på denna dator är uselt just nu, och laddaren glappar, så jag slutar nu och skriver kanske mer saker senare, hihi.

Kommentarer
Postat av: felicia

Har du fått reda på det nu? :D alltså om modell grejjen? :D<3

2011-07-24 @ 22:36:39
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0