tidsfördriv



SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: syster
SMS: Marcus
Sång du lyssnade på: utan dina andetag -
Kent
Gången du grät: förra veckan typ?

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: nej
Varit kär: Ja
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: nej
Varit så trött att du somnat sittandes: många gånger, haha

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit
färg 2: orange
färg 3: gul/turkos

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: tror det, haha :)
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrattat så att du har börjat gråta: vem har inte? haha
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja, tror det
Fått reda på att någon har pratat om dig: jo
Kysst en kompis av samma kön: pussat!

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vet inte
Hur många barn vill du ha: 2 typ :)
Har du några husdjur: ja, en hund :)
Vill du ändra ditt namn: tycker jag passar som en julia, men tycker inte om det, haha.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: umgicks med mina underbara vänner!
Vilken tid vaknade du idag: halv tolv
Vad gjorde du igår runt midnatt: pratade med tre på skype
Någonting som du längtar till: LK, och massa annat!
Senaste gången du träffade din pappa: fyra år sedan.
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: att pappa kom tillbaka, inte ha så mycket sjukdomar i våran familj, inte förkylning och sånt..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: Att min garderob ser ut som en bomb inuti
Vad är ditt namn: Julia Maria Engström
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: tvilling
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: Fria Emilia
Gymnasie: -
Högskola: -
Hårfärg: blond typ
Långt eller kort: rätt så långt.
Längd: 168 typ
Vad gillar du gällande dig själv: ingenaning
Piercings: öronen
Tatueringar: ingeeen
Höger eller vänster: höger


DIN FÖRSTA:
Operation: armbågen, fast ingen operation men a!
Piercing: öronen om det räknas?
Tatuering: har ingen
Bästa vän: min första var väl jonna-lisa tror jag, eller Maria.
Sporten du spelade: golf när jag var två år!
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: tror ni jag minns det?

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: ingenting!
Är du på väg att: se någon film tror jag
Lyssnar du på:
Angus & Julia Stone – Big Jet Plane - radio edit
Väntar du på: att mitt rum ska städa sig själv

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: jo
Vill du gifta dig: ja!


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon :)
Kramar eller pussar: Både och!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: båda!
Snygg mage eller snygga armar: mage tror jag!
Tatueringar eller piercingar: inget av det helst, men tatuering!
Känslig eller inte: känslig men inte så mycket, haha
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: tveksam?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: jo
Tappat glasögon eller linser: har inte det
Haft sex på första dejten: Haha nej
Krossat någons hjärta: ja
Har du blivit arresterad: alltid, eller nej.
Dissat någon: haha jo
Gillat din killkompis (mer än som vän): nja

TROR DU PÅ:
Dig själv: oftast
Mirakel: nja
Kärlek vid första ögonkastet: jodå!
Himlen: tror väl det
Tomten: självklart
Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: säkert!
Vad kan du verkligen inte leva utan: vänner och mobilen typ, haha
Vad vet inte så många om dig: vet inte

detta gör jag en kväll som denna, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0