my heart is refusing me


saknar dig pluttis
hej, statistiken har sjunkit rätt rejält idag men det är jag inte förvånad över. har varit rätt skönt med en dag utan att tänka på att blogga.
nu ser jag iallafall fotbolls VM och är fortfarande i mjöfjärden. Dock har Maria svikit mig och farit till Pajala. Skulle egentligen också med dit men mina ögon har ju inte mått så bra dom senaste dagarna och jag vill ju inte vara dålig i ögonen tills vi far till stockholm och finland.
Det har jag nog inte ens berättat, att jag far till stockholm på lördag och är där några dagar. Sen flyger jag och syster och hennes kille flyger till Finland och blir där en vecka, härligt!

Kommentarer
Postat av: fredrika lindmark

otroligt ful bild, dock saknar jag dig med pluttten:*

2011-07-08 @ 13:19:50
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0