MIN HJÄRTIS



massa kärlek till dig hjärtis ♥
nu har jag precis duschat och ska börja fixa till mig nu. Blir att fara till luleå med Emma och shoppa lite, känns som att mina kläder börjar bli för tråkiga och det känns som att alla mina cheap monday jeans bara försvinner? har typ fem par nu, och jag hittar inte mina andra fem par?! jaja inte intressant jag vet.. Så det blir iallafall att fara till luleå. Sedan på kvällen blir det middag hos min kära bror, väldigt trevligt! så det kanske inte blir så mycket bloggning men det får ni leva med, puss

Kommentarer
Postat av: Maja Lovén

snälla, följ min blogg annars mister du mej som läsare på bloglovin :(<3

2011-07-26 @ 12:31:26
URL: http://majakingloven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0