Hej på er! har inte tagit så mycket bilder...

img_3469 (MMS)

Hej på er! har inte tagit så mycket bilder här i Finland så ni får en bild från Boden alive. Sen har jag också sett att jag har fått några kommentarer som ni har frågat frågor på. Kan svara på en iallafall om hur jag mobilbloggar: gå och sök på google "mobilblogga på blogg.se" så kommer det en länk där all info står om hur man ska göra, sedan är det bara att skicka ett mms till det nummret så kommer det upp på din blogg, hoppas du förstår!  Sen ett till svar till en fråga: "sminkar du dig varje dag? vad använder du för smink?" Ja i princip varje dag, iallafall när jag är bland folk, haha. Och det finns ett inlägg här någonstans på bloggen om vad jag använder för smink, men det kan jag fixa när jag kommer hem. Det mesta jag använder är Mary kay och lite andra produkter. Men jag kan svara på mer frågor när jag kommer hem. Kul att ni frågar iallafall!  Nu regnar det här så vi sitter mest inne och spelar kort och läser bok, ändå trevligt att vara här! Men vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0