förbannat!

en sur julia som skriver just nu!
mobilerna fungerar inte pågrund av en elkabel som har blivit av kapad, jag skulle farit till amelia med en buss som går om två minuter, då måste jag först få tag på marias mamma och höra om jag kan ta den bussen, men nej då fungerar ju inte mobilerna!
lyckat julia!
sur man blir, men nu måste jag ta och lugna ner mig en smula, maria for till linn och jag är själv här hos maria, då får man sitta här i en timme och sen gå till bussen igen!
sen sover jag troligtvis hos farmor och farfar ikv, jag har ju inte sovit hos dom på jätte länge!
men nu ska jag ta och lugna ner mig!
nu hade bussen gått, och jag hade stått där och betalat, men nej nu sitter man här och är sur istället!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0