farmor och farfar







bild 1: tagen nyss
bild 2: haha tagen typ i sommras!
bild 3: tagen i sommras!

haha, gu vad jag förändrats från i sommras! eller det syns ju inte om man kollar på bild 1 och dom andra, för idag har jag inte kört nå volumemaster i håret, och jag har inge smink eller nå, men jag tycker jag har förändrats iallafall! :)

nu är jag hos farmor och farfar och sitter vid farfars coola iMac!
farfar är bara så cool om jag säger så, han har en mac dator, har en systemkamera som är hus komplicerad som helst, har extra blixtrar till system kameran, har facebook!
snacka cool farfar man har!
och farmor lärde sig nyss att skriva sms på min mobil, hon har ju en egen men hon ville lära sig med min!
jag sover här ikväll, nu ska jag se lite handbolls vm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0