Dag 01 – Om mig



jag kan ju faktiskt lägga upp bilder ur arkivet!

ja, vad kan man säga? ni har nog lärt känna mig ganska bra här på bloggen!
men jag är tretton år och fyller fjorton år i juni, jag bor i en ganska liten men charmig stad boden, går på en bra skola men inte så stor!
på fritiden tillbringar jag mig mest i simbassänger som på badhuset, och simtränar fyra gånger i veckan två timmar varje gång, och när jag inte har träningar så är jag med mina underbara vänner ♥
jag har en mamma som är hur bra som helst, min pappa dog för tre år snart fyra år sedan i cancer, jag har två syskon, en syster som heter emma som är 29 år snart och som bor i stockholm nu, sen har jag en bror som heter arvid som är 25 år snart som bor i luleå.
sen har jag min underbara hund som jag älskar vid namn chessie som är 6 år nu!
jag älskar mina vänner i vått och tort och jag älskar att shoppa!
nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva, hoppas ni lärt känna mig lite bättre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0