allting kommer lösa sig min bror

om rubriken - en låt som börjar så


hej hej, nu har jag vågat klart mitt hår och jag är fortfarande med tina, jag har glömt säga att jag köpte en trippeltong eller vad det nu heter, det köpte jag i skellefteå!
det blir att vi far till tina snart och är i luleyo, så jag bloggar mer när jag kommer hem!
ha-ha tina vill alltid vara med i bilder, så om man vill ta ego bilder så får man vara diskret så hon inte ser något! haha, inte för att jag försökt göra det då men aa ni kanske fattar?
jag hade inte lunginflammation tror vi, vi var hos en läkare igår (tinas pappa) och jag fick en starkare antibiotika för att den andra inte fungerade för den var för fjantig för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0