tvåtusentio

januari: kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde då, jag åkte mycket skidor och sånt tror jag!
februari: jag var hos maria ganska mycket då, kanske tre veckor? för mamma opererades i umeå!
sen for jag med amelia till bydalen i slutet av mars!
mars:
jag for med amelia till bydalen i en vecka tror jag det var! sjukt kul var det där iallafall! hihi gullig bild!
april:
jag for till mauritius och var planerat att vi skulle vara där i 2,5 veckor, men då kom ju ask molnet så då blev vi kvar där i 3,5 veckor istället!
(ingen bild på den här datorn)
maj: det började med att man hade party med bästa tjejerna på valborg!
sen trallade det bara på i skolan och så.
bild från när vi var med klassen någonstans!
juni: det började med att man fick sommarlov, först var man med felicia och ellen och vi spelade in en film som ni kommer få se:
haha!
sen hade jag och felicia party, sen for jag med maria och deras familj mot skara, linköping och göteborg! :D
juli: jag och felicia for till stockholm! var på gröna lund och allt kul!
sen spenderade jag mycket tid i mjöfjärden med två underbart knäppa tjejer!
nämligen dom två sakerna där!
augusti: jag köpte min älskade nikon D3000
och skolan började med att man for till sandidan med klassen
september:

johanna och maria hade sitt party!
oktober:
vi for med klassen till boda borg!
november:
jag for till egypten med tina och våra familjer!
december:
julafton kom och allt såntt!
har helt enkelt haft ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0