ooo, there ain't other way


försökte ta en närbild igår, men det gick ju inte så bra! det är ju snyggt att kela..


hej!
inte så mycket bloggning har det varit idag, men jag är ju sjuk igen, och hostar och har slem i luftrören och det.
så idag har jag mest suttit vid datorn, gjort lite läxor och sen somnade jag och sov ungefär en timme eller något sånt.
så dagen idag har varit slapp och inte orkat göra så mycket, det blir att stanna hemma imorgon då, så då kanske det blir mer bloggning!
och märkte precis att jag har 3 nya prenumeranter på bloglovin, så jag ska göra så gott jag kan och blogga mycket så ni tycker om den! och statistiken är på topp, så jag kan ju inte klaga om man säger så!

nu har jag tänkt se solsidan som börjar om en halvtimme, och sen kanske kika om det går någon bra film på tv eller så laddar jag nog ner någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0