om du aldrig har provat, hur kan du då vara säker?




ja ni, ni behöver ju inte mobba mig för att mitt objektiv inte alls är bra, och att man inte ser nå, men jag tog bara en söt bild på hästar från min balkon, och jag som älskar hästar så mycket! nä.

idag var de vanlig skoldag, eller vid 12 så gick jag och några till på en medlingskurs som vi blivit valda till, vi fick fika leka och lära oss om medling, så vi kommer göra de 3 eller 4 gånger, sen kommer vi vara elit medlare! eller nä inte elit kanske..

sen var det träning som vanligt, vi körde styrke och typ bara ben, så imorgon om någon ser mig på stan eller nå (och dom på skolan) så kommer ni inte känna igen mig, för jag kommer se ut som en gammal tant med rullator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0