jaha

hej!
förlåt för dåligt bloggande dom här två dagarna, men igår for jag, fredrika och amelia till luleå, då gick vi på olovs gym, och gode vad skönt det var att springa i uppförsbacke på löpbandet i 15 minuter i 9 km/h. sen körde vi massa styrke med tyngder och så. mycket skönt var det att köra av allt man hade, och sen en bastu på det!
sen for jag på barnkalas för min brors barn som fyllde 6 år. blev ju att leka kurragömma och tafatt ungefär en timme, skönt de med!
sen sov vi i luleå i olovs lägenhet.
idag hände inget speciellt, vi gjorde svenska prov som jag fick 50/55 rätt på, så jag är hyffsat nöjd iallafall!
sen på idrotten hade vi cheerleading, som vi hade en tjej som visade vad vi skulle göra, det var faktiskt riktigt roligt! funderar lite lite lite smått på att försöka bli vigare och sen kanske gå och prova träna med dom i en nybörjar grupp. men vi får se hur de blir med det!

nu blev det mycket text, men det får ni tåla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0