svar på frågestunden

vilken är din favvo afääär i luleå?
lätt, min favorit affär i luleå måste nog vara diva, det finns så många fina kläder och jag älskar ju märkes kläder! men gina tricot är också ganska bra, bara det att jag har lessnat på den affären och det är inte riktigt min smak på endel kläder.

vart skulle du hälst viljja åka på semester?

lätt new york! och jag ska ju dit, men det kanske inte är något ställe man kan kalla för "semester" utan där shoppar man ju och sånt, annars hade jag nog velat åka på någon sorts kryssning runt omkring i hela usa och sånt!

vilka utomlans ställen har du varit på?
jag har varit i:
finland
norge
tyskland
makedonien
spanien
grekland
thailand
frankrike
kroatien
turkiet
tjeckien
österrike
schweitz
danmark
england
mauritius
egypten
polen
serbien
bosnien
estland
lettland
tunisien
ungern
bulgarien
sen några till, men dom kommer jag inte ihåg!

vad heter du i mellan namn?

Maria

vad är de godaste du vet?
om du menar mat, så är det nog oxfilé eller något sånt.

vad önskar du dig mäst av allt just nu?

just nu önskar jag mig massa fotosaker som: fotoutlösare, objektiv och det. sen önskar jag ju att få träffa christian beadles!

vad ska du bli när du blir stor?
när jag blir stor vet jag inte riktigt, när jag gått ut skolan hade jag iallafall velat vara au pair i ett år i new york eller något sånt!

de bästa du vet?
det bästa jag vet är när man vinner simtävlingar, eller att shoppa!

när ska du bli frisk?

jadu, så snart som möjligt hoppas jag!

bästa stället på hela jorden?
den var svår, men just nu är det nog thailand kanske, eller något liknande! men snart kommer det nog vara new york när jag har varit där tror jag!

om du fick välja att vara en snigel eller larv va skulle du vilja va?
haha, svår fråga, men singel hellre, för då kan man ju iallafall vara med sina underbara vänner!

äre kul å ha en blogg?
jo det är jätte kul!

varför skaffade du blogg?
för att jag märkte hur roligt det var att läsa andras bloggar, och det är roligt att se vad folk gör på dagarna, så då ville jag också skaffa blogg!

varför är du så fin?
du är finare!

hade du viljat vara arab eller ryss?

inget av dom helst, men om jag hade behöva välja så arab

hade du viljat bo i newyor eller tajland eller någon annanaann tjillipilli sak som liknar tijlan du vet, asså stor stad eller palm å strand?
ja!

pussa eller krama mig?
haha båda klart!

min åsna eller din giraff?
din åsna!

hannas 200hörning eller din ior?
min ior!

macebooook eller stationär macbook?

laptop macbook

bloggga eller läsa blogg?

svår fråga, det är ju grymt kul att blogga om man har något att skriva om! så det blir nog blogga!

vinter eller sommar?
älskar ju vintern när man kan åka slalom, men älskar sommaren för att då blir man brun och man har mycket att göra! så jag vet faktiskt inte!

ha magsjuka eller 40 grader feber?

jag hatar magsjuka, så hellre 40 graders feber!

förkyld och förbeenat täppt eller förbennat ont i halsen?
förkyld och förbannat täppt

safari eller mosilla?
mozilla firefox

data mus eller inbyggd datamus som på en bärbardattaa?
använder aldrig mus om jag skulle haft det på min bärbara, så mus på en bärbar direkt, styrplatta på en macbook!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0