massage

hej hej, nu är det en avslappnad tjej som skriver kan jag säga!
fick nyss veta att farmor och farfar har köpt massage stolar för någon vecka sedan, så jag och farmor gick till lagården och satte oss i varsin massage stol och fick massage! gu vad skönt det var! och den ena masserade från topp till tå, tilloch med höfterna så klämde den åt, och ni borde bara känt hur jag njöt!
så min kropp är helt avslappnad och jag känner mig på bättre humör om man kan säga så!
ni kunde ha fått en bild, men jag vill inte ta bilder med min usla mobil kamera, och jag tog inte med mig datorn till lagården och min system kamera är hemma! så tyvärr blev det ingen bild!


japp, sådär ser man ut idag, inget smink, inget plattat hår, inget puder, INGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0