svimmade och har hur ont som helst i ryggen

hej, måste bara säga att jag har gjort en ny sak i mitt liv, jag svimmade för första gången.
jag hängde i en tränings stång som jag har i mitt rum ovanför dörren, så jag hoppade upp ur sängen och hängde i den, då kom mamma och pratade med mig om något, och jag såg bara hur det svartnade för ögonen och då föll jag rakt ner på golvet utan att ta emot mig, och jag hörde bara en small.

sen vaknade jag till efter kanske en sekund (jag svimmade ju inte så länge, men det var ju ändå som att jag svimmade eller hur man nu ska säga.)
sen när jag vaknade trodde jag att jag låg i sängen, men då stod mamma över mig och glodde på mig som att hon hade sett ett spöke, då märkte jag att jag låg på golvet och då kom jag ihåg att jag hade pratat med mamma nyss.
och sen märkte jag hur ont jag hade i slutet av ryggen och svanskotan, och jag kunde knappt gå i början, och så smart som jag var så satte jag mig i en mjuk fåtölj (stavning) och sen när jag skulle upp där ifrån gjorde det så ont så jag fick tårar i ögonen och jag kämpade verkligen för att komma upp. sen kom olov hem och han kollade om det var något allvarligt, men det är bara mjukdelarna!
så jag kan ju bara säga att om jag inte kan gå bra och inte sitta idag, hur ska jag då må imorgon? för det gör ju alltid ondare dagen efter. aaaa vad hemskt!
men man får överleva!

okej, mycket text jag vet! jag brukar själv inte läsa bloggar så ofta med sån här lång text, eller ibland om jag orkar brukar jag läsa :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej vad bra då ;) hoppas den är så bra som du säger men det lär jag ju märka :)



kram ♥

2011-02-23 @ 17:26:50
URL: http://maalinwidgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0