sommaren 2009



måste nog säga att sommaren 2009 var hur bra som helst! kan ha varit den bästa sommaren, men 2010 var också riktigt bra!
som ni ser så är alla bilderna från 2009, och jag såg ju ut som jag såg ut.. det behöver vi inte ens prata om..
men den sommaren var helt enkelt riktigt bra!
* jag fick vara med alla mina underbara vänner
* jag fick träffa ellen och emilia
* jag var i fridas stuga flera gånger och hade det underbart
* frida började i våran klass, men slutade efter ett tag :(
* jag var ganska mycket med louise, vilma och moa den sommaren också, dom har jag inte varit med på riktigt länge! (eller jo moa träffar jag ju på skolan)
* jag for till kreta med maria
sen var jag ju såklart med massa andra och hade hur roligt som helst!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, usch vilken bild. DU är bäst! <3

2011-02-20 @ 10:29:02
URL: http://louiseristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0