only

hej hej!
jag har ju inte gjort någon dagens outfit idag, jag hade tänkt att jag skulle göra det, men ni kan iallafall få bild:




ja, mina only jeans då, baggy jeans, men jag har alltid tyckt att det har varit fint med baggy jeans, och när jag var mindre så ville jag alltid ha det, för jag tyckte det var så snyggt på killar, haha!
men dom här jeansen har jag haft i snart ett år, och när jag köpte dom så bodde jag i dom, men nu är det ju stuprörs jeans som är inne, så dom här jeansen använder jag ju aldrig på skolan eller så, så dom här jeansen har blivit som mina mys byxor!
ni kanske tycker jag är helknäpp att jag tycker att baggy jeans är fina, men så är det bara!
och min webb vill ju inte ha så bra kvalité så dom ser ut som någon konstig färg, men aa!
nu fick ni veta det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0