min namnsdag









dom där smyckena hade jag på mig idag, hade inget att göra så då tog jag kort på dom!
en ring och ett tenn armband!



jag kände mig hurtig idag, fast det var - 25 grader ute så hindrade det mig inte att fara ut en sväng och jogga, men jag kunde ju inte jogga helatiden, för då hade ju mina luftrör spruckit! men jag tog med min söta hund och drog ut en halvtimme!
sen ikv har jag gjort alla läxorna och gjort lite för mycket än vad som behövdes, så jag känner mig riktigt duktig!
kan ju bero på att det är min namnsdag idag?

nu behövs det en bastu och sen kommer jag somna som en stock och vakna imorgon och vara pigg! känns som en bra plan tycker jag!

Kommentarer
Postat av: tina lundgren

grattis på namnsdagen ! <3

2011-02-17 @ 12:27:51
URL: http://ttinal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0