fredrika & louise

hej, dagen har varit toppen!
* vi såg film med klassen, fick äta godis och massa sånt.
* vi fick lov!
* jag var har avrit med fredrika och louise!
* vi bakade äppelpaj som blev succé i fredrikas mage, haha nä i allas faktiskt!
* vi hade allmänt kul
* vi for till luleå och såg Lf basket som spelade mot örebro.

sen nu kom jag hem, så ni ser ju hur grymt skön dag jag har haft!
louise och fredrika är bra människor dom kan jag då säga!


från vänster har ni fredrika, louise och sen den där fula julia
bild snodd från louises blogg!
jag ser ju vacker ut.. blåsfisk..


kika in deras bloggar om ni vill det också:
fredrikas blogg här
louises blogg här
riktigt bra bloggar!



Kommentarer
Postat av: Louise

Pusssss

2011-02-25 @ 22:15:58
URL: http://louiseristrom.blogg.se/
Postat av: fredderiiika

satt suvveränt i min mage, joodååå självklart.

puss på blåsfisken :*

2011-02-27 @ 20:53:58
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0