fortsätt fråga

jag tycker ni ska börja fråga mer saker på frågestunden! HÄÄÄR

Kommentarer
Postat av: fredrika

äre kul å ha en blögg?



varför skaffae du blögg?



varför är du så fin?



haade du viljjat vara arab eller ryss?



hade du viljat bo i newyor eller tajland eller någon annanaann tjillipilli sak som liknar tijlan du vet, asså stor stad eller palm å strand?



pussa eller krama mig?



min åsna eller din giraff?



hannas 200hörning eller din ior?



macebooook eller stationär mackkkebook?



bloggga eller läsa blogg?



vinter eller sommar?



ha magsjuka eller 40 grader febber?



förkyld och förbeenat täppt eller förbennat ont i halsen?



safari eller mosilla?



data mus eller inbyggd datamus som på en bärbardattaa?



är du glad på fredrika för hon ställer så mycket frågor?



ska du fårga på min bloggg oxå nu?

2011-02-03 @ 22:27:53
URL: http://fredrikalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0