Dag 08 – Ett ögonblick

ja ni, ett ögonblick.. jag har många ögonblick jag!
jag har ju varit som sagt i några länder, och alla dom är ju som ett ögnblick!
ett bra ögonblick alltså!
men jag tyckte nog att det var ett ögonblick när jag var 6 år och for med husbilen runt i frankrike, tyskland och spanien, då bodde vi bredvid triumphfbågen i frankrike, sen for vi ju till spanien, och var där när det var tjurfäkning.
så det var ju ett ögonblick!

sen har vi massa fler ögonblick som:
när jag, min syster och mamma for till thailand och var där två veckor, grymt skönt!
sen har vi ju när jag for med maria och våra mammor först till kreta 2008, sen till turkiet sommaren 2009!
och när jag och mamma och olov for till mauritius, och var där med en familj som bor där som vi känner, och vi blev fast där i tre och en halv vecka, tack vare askmolnet!

och sen är det nog ögonblick då jag har persat mitt person bästa i simningen, och när vi var i skellefteå jag och lilli på en simtävling, och vi bodde på ett hotellrum och bara levde livet!
sen har vi ju såklart då vi for med hela våran simklubb till hemavan, och simmade på morgonen, sen åkte slalom på dagarna, och sen simträna på kvällarna! helt awesome kan jag säga!

sen har jag ju såklart massor mer ögonblick i mitt liv som betytt oerhört mycket!
och jag kan ju redan nu säga att new york kommer säkert bli ett stort ögonblick som jag kommer älska!

Kommentarer
Postat av: Malin (;

Gu va mysigt! (: Grymt coolt att bo nära triumfbågen!

2011-02-07 @ 21:03:06
URL: http://itsmalinn.blogg.se/
Postat av: tina lundgren

hm när du for te egypten med mig ?

2011-02-09 @ 17:22:58
Postat av: Ellen

New York kommer bli awesome. tro mig! =)

som vi ska shoppa kusin!!!!!

2011-02-19 @ 03:36:38
URL: http://vonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0