första bilden

bild 1: Någon du umgås väldigt mycket med.
jag umgås faktiskt inte med någon speciell själv nu för tiden, utan när jag är med folk efter skolan och på helgerna så är vi oftast alla tjejer eller massa tjejer iallafall! men en tjej jag umgås mycket med varje dag måste nog vara linnea, på träningarna och ibland på helgerna!
men annars är det massa tjejer som vi är alla, jag är inte så ofta bara med en person, utan om jag är med en så blir det ändå alla andra, vilket är hur bra som helst!
så underbart fina klasskompisar man har! det är väl som dom tjejerna i klassen jag umgås med som mest! (jag menar dom på första bilden och andra bilden)
och sen dom där sakerna, eller vi har inte umgåtts så jätte mycket, men det ska bli fler dager vi är med varandra!
och där är ju linnea i mitten som jag skrev om högre upp!
som sagt, så älskar jag mina vänner och ni är helt underbara!
sen är det massa andra personer också som jag umgås med, men det är ju som dom där högst upp jag umgås med mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0