SANNINGAR OM JULIA

Den här sommaren har inte varit en av dom bästa, har bestämt att jag aldrig ska säga så nå mer för det blir aldrig helt som man har tänkt sig

Jag är rätt så slarvig tillexempel på att tappa bort min mobil, nycklar, och massa mer

mina favotit sporter är golf och simning, dock är jag inte så bra på något av dem

jag har/haft cirka 5 eller 6 olika bloggar, men jag tror ingen vet vad dom heter. Men jag bloggar bara på den här nu

Ett resmål jag alltid velat åka till är Hawaii, och gissa vad? vi ska dit i december!

jag älskar att basta, finns nog inget bättre! har nog fått det av min pappa

jag förstår inte hur det kan finnas så många idioter i denna värld

jag redigerar nästan aldrig mina bilder som kommer upp här på bloggen

jag går på en friskola, och har gjort det sen ettan. så jag vet inte riktigt hur en vanlig skola är

jag hatar när det har börjat bli mörkt ute på kvällarna, fast ibland är det ganska mysigt

dom jag saknar riktigt mycket nu är min kära pappa och min kära mormor

jag tycker att min blogg är rätt så långtråkig ibland, jag vill ha inspiration och få en kick och bara skriva av mig, men det känns inte rätt

min hund är mitt liv, vad skulle jag göra utan henne?

När jag blir stor har jag redan bestämt att jag ska bo i new york, eller iallafall USA.

Jag har lärt känna ganska mycket nytt folk bara på dom här senaste veckorna

Märkte precis att det blev ganska mycket "jag" i början av meningarna, men så får det vara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du modell?

2011-08-15 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0