SVAR TILL KOMMENTAR

Anonym om JAG VET NÅGONTING SOM DU INTE VET:
Men det betyder inte att du är modell! Hur länge sen var du där? Om det har gått över typ 3 veckor betyder det att de inte är intreserade. Hände samma sak för mig, men sen sökte jag in till mikas och dom ville ha mig.


svar: haha nej, men mamma har pratat med hon som jobbar där förra veckan, och dom skulle höra av sig nu till veckan eller om någon vecka, för hon hade semester. haha och nu får jag skriva det här ut över hela min blogg, men jaja jag vill bara svara till dig som skriver, kan du inte skriva ditt namn eller något så jag kan prata med dig någon annanstans så inte alla behöver läsa det här?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen dåså, vad kul :) förlåt om jag lät arg eller så.

2011-08-15 @ 14:44:39
Postat av: vendela - fotoblogg

åh vad coolt! hur blev du det? :D

2011-08-16 @ 15:07:38
URL: http://vvanilla.blogg.se/
Postat av: Vilma Henricsson

Fan vad drygt skrivet :p Du är sååå jävla snygg JULLAN

2011-08-16 @ 21:42:55
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0