SVAR PÅ KOMMENTAR

Anonym om MITT HJÄRTA SLOG FLERA EXTRA SLAG:
asså du kommmer inte få honom om du tror de
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA asså vad är det med dig som kommenterar allt jag skriver om christian? om du tror att jag tror att jag kommer att få christian så är svaret: NEJ KLART JAG VET DET!!! och jag kommer nog aldrig ens få träffa honom i mitt liv, men jag är ett stort fan av honom och får jag då inte skriva om honom då eller? samma sak som tjejer i min ålder skriver om justin, men dom ska du inte gå på och skriva elaka saker och väcka deras drömmar tillbaka verkligheten, nej bara mig ska du skriva sådär åt, snälla kan du lägga av med det?! om jag tycker om honom så får jag väl göra det?
och anonyma kommentarer är inte det roligaste heller, från och med nu ska jag börja ta bort sånna kommentarer som kommer in, och hoppas du förstår att du får mig på dåligt humör också. Du är säkert ett fan av någon, tycker du att jag då ska komma och säga ba: "du kommer aldrig ens träffa honom, så lägg ner!" tycker du det skulle vara snällt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0