SLUTA KOMMENTERA ANONYMT..



hmm.. hur ska jag försöka låta glad när jag blir så sur på anonyma och dryga kommentarer?
Iallafall, han hade facebook ett rätt så långt tag och det var den riktiga christian också, för han skrev på sin twitter om det, men sen skrev han att han tar bort den för att det var så många som kommenterade till han helatiden att det var fake och så..

ps. du som kommenterade, och alla andra som kommenterar anonymt, kan ni inte skriva erat namn? man blir bara sur när det är någon som drygar och är tilloch med anonym.. vågar ni inte skriva vem det är?
och nej, jag brukar inte låta så här bitchig som jag typ gör nu, haha.. men man blir bara så sur när någon ska kommentera anonymt och allt, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0