SKJUT MIG I HUVUDET


och nej, jag menar det inte bokstavligt att jag vill att någon ska skjuta mig i huvudet
Nu har jag äntligen pallrat mig till Hanna som just nu är nere och äter. Hos tandläkaren gick det bra, fick rotfylla och sånt, mysigt att höra att dom har dödat rötterna på en tand eller vad det nu var, precis vad man ville höra.. Så det blir att sova över här hos hanna och bara mysa på. Imorgon är det luleå kalaset som gäller, och nu har jag också bokat en biljett till på lördag, känns skönt! ha en bra kväll ni också!

Kommentarer
Postat av: Emilia

SVAR: Ahh det är lungt, har hittat hur man gör nu! :'D

2011-08-03 @ 20:54:49
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0